در حال بارگذاری ...
    
  • تعیین رنگ دلخواه در Excel 2007

    هر عنصر (سلول،قسمت های مختلف نمودارها،اشکال تصاویر و مانند آن)تنظیمات قالب بندی خاصی دارد که بر نحوه نمایش آنها تاثیر می گذارد

    یکی از قالب بندی هایی که برای عناصر موجود در محیط نرم افزار Excel وجود دارد رنگ متن است. شما برای اینکه بتوانید قالب بندی مورد نظر خود را به سلول یا محدوده ی مورد نظر خود اعمال کنید باید قبل از هر چیزی آن را انتخاب کنید.

    برای تعیین رنگ قلم محدوده انتخاب کافیست روی زبانه Home و از گروه Font،گزینه ی Font color را انتخاب کنید.با انجام این کار گزینه های رنگ متن را در اختیار شما قرار می گیرد که با کلیک بر روی هر یک از رنگها،متن شما به همان رنگ نمایش داده می شود.

    اگر دوست دارید رنگهای بیشتری در اختیار شما قرا بگیرد کافیست روی گزینه Move colors کلیک کنید.با این کار یک کادر محاوره برای شما باز خواهد شد.

    این کادر شامل دو زبانه standard و custom است و هر کدام روشی برای تنظیم رنگ در اختیار شما قرار می دهند.

    استفاده از زبانه standard سریع تر است ولی انعطاف پذیری custom بیشتر است و با آن می توانید رنگها را دقیق تر انتخاب کنید.بعد از انتخاب رنگ مورد نظر روی دکمه ی ok کلیک کنید تا آن رنگ به متن شما اعمال شود.

    رنگ پس زمینه:
    برای انتخاب رنگ پس زمینه ی محدوده ی انتخاب کافیست از منوی Home و از بخش font گزینه ی fill color را انتخاب کنید.

    انتخاب رنگ در این حالت،مشابه انتخاب رنگ متن است.

    در مورد رنگ پس زمینه علاوه بر گزینه هایی که معرفی کردیم،گزینه ی دیگری به نام No Fill نیز وجود دارد و اگر مایل هستید که سلول هایی که برای آنها رنگ پس زمینه تعیین کرده اید به حالت اولیه خود برگردند،باید این گزینه را انتخاب کنید.




    مطالب مرتبط

    نحوه تعیین شهریه کودکستان‌ها

    نحوه تعیین شهریه کودکستان‌ها

    تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اعلام کرد الگوی مصوب هیات امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت برای تعیین شهریه کودکستان‌ها بر اساس هزینه تمام‌ شده و بر اساس اطلاعاتی است که مدیر هر کودکستان‌ در سامانه سازمان ملی تعلیم و تربیت بارگذاری کرده‌ است.

    |

    مدارس تهران ازنظر ایمنی رنگ بندی می شوند

    مدارس تهران ازنظر "ایمنی" رنگ بندی می شوند

    حدود یک هفته دیگر سال تحصیلی جدید در حالی آغاز می شود که سازمان مدیریت بحران شهر تهران امسال برنامه ای را اجرایی خواهد کرد که بر اساس آن تا پایان سال آینده بیش از یک میلیون و 100 هزار دانش آموز و خانواده هایشان آموزش های امدادی فرا می گیرند.

    |

    تعیین هویت دانش آموزان اتباع توسط وزارت کشور

    تعیین هویت دانش آموزان اتباع توسط وزارت کشور

    رئیس مرکز امور بین‎الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت:دانش آموزان اتباع غیرمجاز امسال ثبت نام می شوند وپیش بینی می کنیم ازاین طریق بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار نفر نیز به دانش آموزان اضافه شود.

    |

    نظرات کاربران (1)